CHRIS tmas is here when snow is here

dett var en härlig dag för att:
lage fyller år! grattis!
jag inte var i skolan. dock för att jag är sjuk but no school is gr8 school som jag brukar säga;)
när jag vaknade imorse var jag tvungen att väcka cissi och meddela att det hade snöat. life is gr8 when snow is here
sov länge länge länge, somnade typ kl 22 och vaknade typ kl 11 till skillnad från i lördags då det blev till att somna vid ca 06.30 och vakna när dagen fortfarande ett nykläckt spädbarn
åt nuddels
åt peppisar
såg ut som en peppis för ja e så brun va
bakade peppisar
åt peppisdeg
hitta en peppis i fickan
peppis
peppis
peppis
peppis
drack också julmust igår
julen är kommen
julen är här
julen toppen
jag är kär
<3
christmas
<3

Kommentarer
Postat av: elin

oj va fin juletext såhär runt julen och christmas

2011-12-05 @ 22:16:35
URL: http://elnsndlnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0