Dag 4 – Min favoritårstid.

Vintern är ju sämst för det är så kallt. Men man kan se renar.
Våren är härlig för då kan man cykla på asfalt.
Sommarn är ju bara bäst för man behöver ej gå i skolan och det är varmt.
Hösten är oftast den mest hädelserika årstiden har jag kommit fram till. På gott och ont. Mest ont tror jag asså. Man börjar skolan och alla gör fan slut. Men det är ju bättre än att inget händer. Nej kanske inte. Jag vet inte.
Detta måste fan vara det seriöstase inlägget jag NÅGONSIN gjort på denna blogg. Osäker på om jag ens ska publicera det. Jag börjar till och med alla meningar med stor bokstav.
Ni som undrar vad svaret på frågan är så tror jag det är sommar.

Kommentarer
Postat av: cess

fint inlägg <3

2011-11-19 @ 16:40:02
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0