jag har haft utvecklingssamtal idag det var jävligt sköj

önskar du att du var en fågel ibland? fri som en fågel i vinden flyger jag runt som jag vill vart jag än rör mig i världen är det i dig jag finns till<3
vilken kändis vill du ligga med helst (en man)? edward cullen<3
äta en katt (med päls, levande) eller hoppa från eiffeltornet?
skulle du leva på endast satsumas i tre månader för 100.000kr? lätt<3 hata inte satsizar
fuck eller shit? fuck lätt
vad skulle krävas för att du skulle döda en annan människa? en till ensemblelektion fuck y'all
är du bög? tjejbög? nej tror inte det va.........suck
gillar du brandlarmet i skolan;)? älskare;)
gillar du killar i skägg? älskarom<3
tror du på waldorfpedagogiken? WALDORF!!!!!!!!!!! :D :D :D :D :D :D :D :D JAAAA :D :D :D
om ja, varför O.o? WALDORF !!!!!!!!!!!!!!!!! BÄSTA SKOLAN!!!!!!!!!!!
4x + 7x - 4y? 4x+7x=11x  11x-4y
pc eller macDONALDS! mac lol
favoritmat med ris? riskakor
ris eller ros? riskakor
fuck the world? yeah yeah
hur många norrmän krävs för att sko en häst? ätt tusen gånger mer än svenskar
gillar du ditt namn?:) love it but it rimes with whore..................
är du släkt med per morberg? nej
om ja, hur? nej
vaffö? nej
kul för dej! :) nej


Kommentarer
Postat av: elin

svar: (alltså gud i himlen det där var nog det fulaste jag skrivit på länge äckligt bloggig jag kände mig) iallafall: ja och den är skitsvår!!!!1 för att vara lite positiv sådär, fast vi skulle börja jobba med den på fredag egentligen men orkar ej sitta med den i helgen eller på måndag så började med den nu hehe.............

2011-11-15 @ 22:54:13
URL: http://elnsndlnd.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0