på midgårdsskolan har man alltid kul


denna dag har såklart varit urkul för alla dagar här på midgårdsskolan är urkul. inte en enda tråkig stund. nejnej. har ständigt kul här. nu har jag spanska. det är såklart också jättehärligt, för det är allt på midgårdsskolan. känner bara hur midgårdsandan går rakt in i mitt hjärta och sprider glädje. inte en sekund som känns jobbig. om 40 minuter slutar tyvärr den här skoldagen men då ska jag ju hem och plugga midgårdsplugg för imorgon har jag två superroliga prov i mina favoritämnen matte och historia. det blir ju såklart jättekul. för det är allt som har med midgårdsskolan att göra.

Kommentarer
Postat av: cissi1

kulkulkulkul att vi känner samma kulkulkulkukukukukukukukukukukukukukuk

2011-11-29 @ 15:34:56
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0