natrual norah

BRUKAR DU:
Peta dig i näsan:
ganska ofta  för de e så härligt! 
Titta på dig själv i spegeln:
nej aldrig
Gnälla:
ja, förlåt alla i min krets 
Skrika:
inte så ofta faktisk. fett lugn. 
Sova:
nej
Ha ångest:
Ja! asså över allt! så sjukt
Skada dig själv med flit:
händer ibland..............:/
Ta mediciner du inte borde ta:
.....drugs...
Vilja dö:
NEJ! jsg älskar att leva ;D
Drömma mardrömmar:
ja
Drömma sexdrömmar om Vipplash:
händer ganska ofta

Ta droger: drugs

Försöka vara annorlunda: jag är redan det, alla är unika ;)
Klä dig i svart:
det är det ända som är stilrent så ja drugs
Gå till kyrkan:
nej.....................hatar gud........och jesus, nej dom är nice!! men jag bukar ej gå i kyrkan
Gå i skolan:
oftast. inte. lol! drugs
Röka:
24/7
Ha sex:
*älska
Ljuga:
;)
Hata folk:
nej bara ogilla för vissa är så lame
Lita på folk:
cant trust anyone exept from my mom

VEM:
Saknar du:
min söta hundvalp
Vill du döda: vipplash
Rörde dig sist:
sesse
Vill du slå:
mig själv, hata mig :D

Kysste dig sist: Alfred alfred alfred alfred alfred ilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyilyily
Vill du kittla:
ingen lol
Kramade du sist:
flizan världens bästa brud
Vill du prata med:
någon som kan sjukanmäla mig imorgon, idrottsprov
Skrek du på sist:
livet.....
Vill du vara som:
någon fett fett fett fett fett fett fett cool b-rud

Sårade dig sist: DU VET VEM DU ÄR!!!!!!!!!! 
Vill du bli galet full med:
mamma
Gjorde dig riktigt glad senast:
mamma
Fick du sms från senast:
mamma
Ringde dig senast:
mamma

Är vackrast på jorden: mamma. nej alfred bäst bäst bäst ilyilyilyilyilyilyilyilyily


HAR DU:

För många vänner: snarare för få....................älskar mina få vänner ni finns i mitt <3 ni finns i min själ ni finns överallt inom mig

Förföljelsemani: vet töntigt att ha det 
Tvångstankar:
hade det i sjan asså, var tvungen att dricka ett glas spökvatten varje dag! crazyy
Någon annan psykisk sjukdom:
nej jag är perfektion i människoform
Någon fysisk sjukdom:
kanske världens mest otränade människa:p but i like it
Någon skada:
nejnejnejnejnejnej JO! ont i foten! 
Färgat håret:
asså ja typ fast ej många gånger, natrual Norah
Brutit några ben: nyckelbenet, tre gånger! det var härligt! 
Några piercings:
neej........:(:(:(:(:(:(:(:(:(:(:( eller asså i örona men asså ingen annan;(
Egen dator:
SÅKLART! det har ju alla gymnasieelever! JIPPY ;D
Bra självförtroende:
men asså ja det må jag säga, jag är ändå en härlig tjej som är kul. cool och kul. 
Kysst någon:
får ej för mamma och pappa......
Haft sex:
*älska
Köpt kondomer:
har en egen kondomshop i mitt rum
Tagit nakenbilder:
nej flr det är bara så äckligt hata hata det usch
Sagt jag älskar dig till någon idag:
ja ;)
Bjudit ut någon:
nej! vill! 
Varit kär:
ja så kär<3
Dumpat någon:
...................ja
Stulit någonting:
ja:(
Lämnat landet:
varit i mitt rum i nu 16 år och sju månader

Tuttat eld på nått: pyromanen nokris;)
Gjort något olagligt:
ja ;P

HUR:
Går du:
utåt med föttrna och ganska dålig hållning.......måste jobba på det.
Svarar du i telefonen:
hej de e norah
Fördriver du tiden:
cissi............ :D 
Mycket pengar har du:
typ 400 eller nått :D :D :D :D :D

Tjänar du pengar: skolkar mindre än 30%
Ofta diskar du:
varje dag fml, våran diskmaskin rymmer en tallrik och två glas ca
Ofta städar du:
ofta men det spelar ändå inget roll för kaoset utbryter ändå alltis alltid
Många stör du dig på:
många mågna mpnga kanske just du som läser detta! fast det är nog ej någon som gör det
Ofta träffar du din familj:
varje dag typ ;) och min adoptivsyster cecilia

TROR DU:TROR DU:

Att du kommer bli något:
nej jag kommer inte bli något alls kommer att bli ånga eller luft, eller antimatetria
På gud:
jag tror på mig själv ;)
På rymdvarelser:
nej lol lol lol jorden är den ändå planeten med liv

Att folk tycker om dig: asså nej, vissa gör nog inte det alls, men vissa älskar mig!!<3

På ett liv efter detta: lol
Att fiskar kan tänka:
nej för dom är luft
Att du kommer leva länge:
live hard die young


Kommentarer
Postat av: din bästa vän sen sjunde klass lämna mig inte....

alltså nora din jevla jogare du är ju världens jävla roligaste jävla b-rud jag dog lite när jag läste listan asså asg <3<3<3<3<33<

2011-11-11 @ 17:16:14
URL: http://francisfish.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0