men är ju trotts allt en väldigt väldigt possetiv tjej;)

min bästa vän the cecilias

när jag borstar tänderna tänker jag att det är så jävla äckligt flr jag hatar tandkräm

när jag lagar mat så blir det oftast rätt så gott fast ibland äckligt och ibland känner jag bara jävlar kan någon annan laga mat åt me elle

jag är rädd för inget inget världens modigaste tjej. drar en you go girl-givemefive med mig själv

den värsta känslan är att vakna av illamående och kissnödighet. gravid som fan.

den bästa känslan är att inte vara gravid

jag är bäst på tetris

jag är sämst på skola

jag lyssnar på Àra

jag pratar hela hela hela hela hela hela tiden nej inte ibland

jag tycker om mig själv och mina kompisar

kärlek är giftemål. kan ej vara tillsammans eller kära om man ej är gifta.

i somras var jag vet ej minns ej hade säkert a really good time

sist jag grät var vet ej minns ej kanske när jag såg Àra för det är livets mest känslosamma musik galet

när jag vill tänka så tänker jag såklart

när jag bakar med cissi så spårara livet av bakning ur. fast det gör det när jag bakar själv med

just nu tänker jag på naglar och färgen blå, jääääääääävlar vad fin färg

idag har jag varrit i skollan och spellat litt musick på trumppetten

ikväll ska jag de e redan kväll men ikväll ska jag såklart ha kul för annars skulle ju denna kväll vara ett waste of time in life

imorgon kommer jag ha urkul såklart. nej men asså jag ska till skollan och chella litte

min mobiltelefon är tobias. sprucken i fasaden men hel i det inre. broken yttre

när jag vaknar på morgonen mår jag illa och är kissnödig. satans jävla graviditet. nej skämta lol...... eller

om jag var ett djur skulle jag vara en hingst

not a married couple.........just a teenage couple...............

varför vill ej alfred gifta sig.......................................:( sad

om du vill gifta dig så kan du ju alltid höra av dig till mig 070-2859898 snälla gör det

skulle vara urkul


Kommentarer
Postat av: Anonym

Söta <3

2011-11-28 @ 21:16:55
Postat av: Anonym

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHA GARVADE SÖNT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAH

2011-11-28 @ 23:03:05
Postat av: Anonym

Hahahah varför så rolig?????????!?

2011-11-29 @ 19:58:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0