ingen verkligen ingen läser ju hela sånna här men asså det är ju kul ändå asså

Vad är det första du tänker på när du vaknar? lol
Skulle du ha sex med den personen du senast fick sms av? lol ja asså
Har någon gjort dig besviken de senaste tre dagarna? lol nej

Har någon sett dig i underkläder de senaste tre dagarna? lol ja
Om du var så full att du inte kunde gå, skulle den person du senast pussade ta hand om dig? lol ja vet inte 

Har du någonsin pussat någon som varit hög?lol  vad vet jag
Någonting som stör dig som folk sagt till/om dig? lol. (asså jag fattar inte vad jag ska svara)
Vem är den största idioten du känner? *** ******** ***** ********* 
Vad skulle du säga om personen du har känslor för skulle plinga på din dörr? TJA

Hatar du någon just nu? nej för jag älskar alla<3
Vem tog senast på din rumpa? jag 
Har du syskon som är äldre än 21? hm nej
Hur fick du ditt senaste blåmärke? får dom hela tiden asså fett scary :s
Saknar du någon just nu? mamma för hon är på andra sidan jorden........................................:/
Är du längre än de flesta i din ålder? kanske lite va
Kommer du ihåg exakt de orden du använde för att avsluta ditt senaste förhållande? du är sämst nej lol ja venne

Vad skulle du göra om någon av dina vänner höll på med den du senast pussade? skratta lol va kul de skulle va! lol
Har du någonsin fundera på att pierca din tunga? ne då kan jag ju inte spela trumpet :P:PP
Känner du någon som är oskuld? tror ej det alltså. 
När gapskrattade du senast? hiehiehiehiehiehiehiehiehiehie gapskrattar hela tiden
Brukar du tänka innan du talar? nej onödigt tycker jag

Skulle du någonsin kunna tatuera dig? ja
Håller du kvar vid någonting du borde släppa taget om? nja

Har du någon av motsatt kön du kan berätta allt för? pappi<3 nej skämta
Skulle dina föräldrar bry sig om du kom hem efter fyra på morgonen? jag tror nog det. 
Om dina föräldrar inte skulle gilla den personen du träffar, skulle du sluta träffa den då? ja för m in föräldrar vet alltid vad som är bäst för mig<3 lol
Tror du att du skulle klara en månad utan att svära?  nejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnejnej
Man vet aldrig vad man har innan man förlorat det? cute
Har du någonsin kysst ett ex efter att ni gjort slut? hähähhähähähähähähähähähäh ja
Om du kunde välja att någon skulle "försvinna", skulle du? *** ******** ***** ********* nej du är bäst<3
Pratar du ofta? ibland asså

Vilka ställen har du varit på under de senaste tre timmarna?sf och hemma;)
Vad är det bästa som hände dig idag? att jag inte pluggade idag heller, fett skönt
Vem har du umgåtts med idag? mig själv och cis och min syskon och min pappi<3
Är du en elak person? nej jag är snäll tycker jag
Om du hade en miljon, säg en sak du skulle köpa? pro active 
Vad lyssnar du på just nu?  ett skrikande barn

 

Tror du att andra människor tycker illa om dig? ja vissa och det skrämmer mig för det är så himla hemskt 
Om du var jagad av en alligator, vad skulle du göra? SPRINGA I SICKSACK!!!!!
Är du lycklig? ja ;)
Vem skrek du senast på och varför?julia för hon sa att hon inte riktigt gillade laleh. asså jag brann ju av
När grät du senast? när cissi åkte till bruxelles


Vem kramade du senast? pappi<3
Är du rädd för mörker?  ja men typ
Vad drack du senast? orangina <3 love

Tror du att två ex kan vara vänner? nej det går nog inte alls
Vill du ha tillbaka någon i ditt liv? si mucho
Sover du med dörren öppen eller stängd? stängd

Skulle du vilja vara berömd? ja vem vill inte
Nämn någonting du verkligen vill ha just nu? en liten kitten
Finns det någon person som du aldrig vill förlora? nej jag vill helst bli av med alla i min närhet. nu. lol. skämt åsido
Hur många gånger finns a med i hela ditt namn? 10000000040000000000 (4)


Kommentarer
Postat av: cessan rj

skratt skratt skratt skratt!!!!!

lol

2011-11-05 @ 09:25:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0