för allt blir fel

hej bloggen. hej hej. hoppas ni mår bra alla bloggläsare. hoppas det. jag mår bra. ja jag mår bra. det går bra i skolan och jag har inte besvikna föräldrar. jag är jätteduktig på allt jag tar mig för. jag är verkligen duktig på att spela trumpet. min trumpetlärare hatar mig inte. nej nej. han gillar mig så mycket. jag har roligt hela tiden för jag kan ju ta mig vart jag vill när jag vill. bara springa ut på gatan och hoppa runt. ja gud. noras härliga liv. ingen i hela världen är besviken på mig och det känns ju skönt. jag har så himla bra hy. jag bara strålar. åh underbart. mitt liv är så härligt just nu.

he.he.allt.det.jag.just.skrev.är.egentligen.precis.tvärt.om.he.he.

Kommentarer
Postat av: anonym

Du är jätteduktig på att spela trumpet!!

2012-02-15 @ 18:13:35
Postat av: C à M

Word anonym :)))

2012-02-15 @ 18:43:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0