så här gick det till


jag och greta åkte lite bräda och det var kul 
image description
sen trampade jag snett när jag skulle gå av brädan. här är jag när jag skrattar.
image description
här är jag när jag blir buren i kungastolen, det var kul
image description
här är jag när jag kom hem. sitter på en rullator i trapphuset och väntar på pappa.
image description
här är jag
image description
här är snälla snälla greta som hjälpte mig tack plutten, hon tog också dom fina bilderna
image description
här är vi på ålidhems vårdcentralsjour eller vad det nu hette
här är mitt ben på akuten. vi väntade till klockan 03 och fick sen åka hem
här är mina ben,fötter och halva pappa när vi kom tillbaka klockan 08.30. då fick jag en gipsskena.
här är min jag när jag gör det enda som jag kan göra

Kommentarer
Postat av: Linnea

men åh jävlar

2012-02-11 @ 12:26:49
URL: http://fink.blogg.se/
Postat av: Anonym

Poss <3

2012-02-11 @ 12:32:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0