vardag var dag genom den bästa kameran

cissi färgadet håret och anikropp flyttade in
jag spekade såklart gitarr och cissi fotade 
vi gick till flizan och jag höll på att trixa med kameran 

cissi färgade också håret blått 

julia kom och cissi vilade
vi gick ut någon gång

fortsatte att trixa 
var tydligen inte så glad nån gång, eller så var jag bara rörd av något. cissi med.

skola och höst

har såklart hängt på stan hejhej

elin i hösten och max med stina, crj
kallt men ändå fint
hejhej och en dipliner

Kommentarer
Postat av: cecilia ann more

åh fina bilder jööööö!!!! miss u önskar du va här med mig!!!!!i BRYSSEL!!! AHHAHAHAAH LURING

2012-10-28 @ 19:08:53
Postat av: cecilia birgitta rännar jenzen

hahahahahahhh cissi är ju fan fucked up vrf kommeterande hon i mitt namn???? seriöst fan vad kul ja döer lol ahahahahaha åh
dessutom FELSTAVAT HAHAH ALLTSÅ SKULLE HON STAVAT MIN PAPPAS NAMN : SHAON MORE JAG SMÄLLER AAAAAV

2012-10-28 @ 19:33:28
Postat av: Gustaf

fint inlägg :) :) :)

2012-10-28 @ 20:25:35
URL: http://kollaen.blogg.se
Postat av: mello

vilken blick

2012-11-15 @ 07:24:04
URL: http://monopolen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0