listjävel

varför är det så kul att göra blogglistor? vet inte!! men nu tänker jag göra en jävla 30-dagarslista. skoj! och dagens fråga är.......
1. Berätta om dig själv!
jag heter nora paulina karlsson och jag är sjutton år men fyller arton om 102 dagar yey!! jag går i tvåan på midgård, jag gillar att spela och lyssna på musik, jag gillar mina kompisar superdupermycke och jag gillar också att måla ibland. det finns mycket som jag inte gillar, t.ex skolan, folk som säger till mig, äcklig mat(dvs kött). det är alltid stökigt hemma hos mig, även om det känns som att jag städar varje dag. jag lyssnar just nu på irländsk folkmusik, det är spännande! ska kanske börja spela säckpipa! 
såhär ser jag oftast ut, ligger och softar i solen med min mobil öpptryckt i fejjan. har även västerbottens coolaste mobilskal 
herrå

Kommentarer
Postat av: CECILIA

DU ÄR BÄST JAG ÄLSKAR DIG!!!!!! och du har norra europas coolaste skal evvaaahhh!!

2013-01-29 @ 21:40:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0